Houten Blokken Toren Bouwen | Spel Met Cijfers En Dobbelsteentjes | Gezelschapsspel Kubus Hout | Behendigheidsspellen Voor Kinderen En Volwassenen | Play&Grow

Deze houten blokken toren spel met cijfers en dobbelsteentjes van Play&Grow is gemaakt van milieu-vriendelijk hout. Wordt geleverd met 48 blokken en 4 dobbelstenen. Met deze geweldige actiespel kunnen kinderen en volwassenen zicht fantastisch vermaken. Met spanning, strategie en inzicht is het aan jou om de toren staande te houden wanneer jij aan de beurt bent!
Hoe te spelen:
1. Bouw de toren. Leg drie blokken per laag, elke volgende laag haaks op de vorige. Haal met één hand een blok uit de toren, op een willekeurig plek onder de bovenste complete laag. Je mag de blokken aanraken om een losse te vinden. Leg het blok bovenop de toren. Wacht ongeveer 10 seconden. Als de toren instort, ben je af. Als de toren blijft staan, is de volgende speler aan de beurt. Als je in je eentje speelt, probeer je je eigen hoogste toren te verslaan. Zorg dat jij de laatste speler bent die een blok stapelt zonder dat de toren instort!

2. Speel de game met één dobbelsteen. Trek het aantal blokken eruit als het getal op het dobbelsteentje die je hebt gegooid.

3. Speel met alle dobbelstenen. Je kunt optrekken, vermenigvuldigen of aftrekken om een ​​willekeurig nummer te krijgen.
Specificaties: